slick
Legacy Member
hello iedereen,
heb onlangs een computer gekocht (sandy-bridge 2500k, 8GB ram, SSD) met een 2GB HD 6950 grafische kaart.
ik speel tegenwoordig wat left for dead 2 & Battlefield BC 2.
laatste nieuwe drivers en alle instellingen op default.
grafische kaart gaat -tijdens het gamen- tot 70°C. dit is normaal neem ik aan?
wat me stoort is dat ik af en toe een seconde (of soms 2) vasthang, te vergelijken met lag.
wat ik merk, is dat de koeler op de grafische kaart NIET automatisch sneller begint te draaien, bij grafische toepassingen (dus in mijn geval, de bovenstaande games).
is dit iets dat ik kan verhelpen in de instellingen van het 'catalyst-programmaatje'? wat zijn de tips die jullie geven --> eg: aparte profile per game dat uw koeling automatisch op 50% (of hoger?) draait?
ik speel op 1920-1080 (27" scherm).
alvast bedankt !
grtz
heb onlangs een computer gekocht (sandy-bridge 2500k, 8GB ram, SSD) met een 2GB HD 6950 grafische kaart.
ik speel tegenwoordig wat left for dead 2 & Battlefield BC 2.
laatste nieuwe drivers en alle instellingen op default.
grafische kaart gaat -tijdens het gamen- tot 70°C. dit is normaal neem ik aan?
wat me stoort is dat ik af en toe een seconde (of soms 2) vasthang, te vergelijken met lag.
wat ik merk, is dat de koeler op de grafische kaart NIET automatisch sneller begint te draaien, bij grafische toepassingen (dus in mijn geval, de bovenstaande games).
is dit iets dat ik kan verhelpen in de instellingen van het 'catalyst-programmaatje'? wat zijn de tips die jullie geven --> eg: aparte profile per game dat uw koeling automatisch op 50% (of hoger?) draait?
ik speel op 1920-1080 (27" scherm).
alvast bedankt !
grtz
, ook met jouw config (kijk maar iets verder in de bovenvermelde review).