Digicorder wordt gewoon op de telenet router aangesloten. Dit werkt (hoe dat juist werkt is irrelevant denk ik? zoek het op als ge het perse wilt weten). De telenet router als access point kan alle moderne vormen van wifi aan en alle moderne settings. Signaal is even goed als mijn linksys router.
Ivm router instellingen, voor thuisgebruik is alles aanwezig en werkt naar behoren. Bij mensen dat het niet werkt, die weten meestal ook niet echt wat ze doen. Ik zou mij afvragen welke 'geavenceerde features' ge nodig moet hebben dat er niet in de telenet router zitten, en met een gegronde real-life reden.
Ik heb er één en dat is WOL. Verder kan ik aan niets denken, en ik ben een redelijk geavenceerde thuisgebruiker (alsook een beetje pro it ook maar neit primair). Had ik nu geen WOL nodig gehad ik had gewoon de telenet router gebruikt - er zijn veel minder settings als mijn dd-wrt router maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik van die features er eigenlijk amper gebruik.
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen natuurlijk, mensen die redelijk ingewikkelde toestanden met hun thuisnetwerk uitsteken, maar zulke mensen weten wss wel hoe het kan dat een digicorder achter de telenetrouter herkend wordt dus dit is hier irrelevant.
Dus, mijn advies, neem fibernet en gebruik de telenet router/modem. Easy en gratis. Alsook zeer intressante USB poort voor nas via simpele externe HD of netwerkprinter (hub is ondersteund), zit meestal maar op routers van 60, 70EUR of meer.