mouly jr.
Legacy Member
Ik heb net een nieuwe voeding gekocht en deze heeft een dubbele 4 pin 12 volt connecter voor de CPU, mijn vorige voeding heeft maar een enkele 4 pin.
Mijn Moederbord heeft ook een 8 pin connector voor de CPU
Wat is nu de beste optie, enkel 4 pin insteken (zoals met mijn vorige voeding) of gewoon die 8 pin gebruiken?
(Ik ben niet van plan om te oc'en)
Als ik de 8 pin gebruik, moet ik dan in bios iets veranderen, aangezien er tot nu toe enkel 4 pin werd gebruikt?
Mijn Moederbord heeft ook een 8 pin connector voor de CPU
Wat is nu de beste optie, enkel 4 pin insteken (zoals met mijn vorige voeding) of gewoon die 8 pin gebruiken?
(Ik ben niet van plan om te oc'en)
Als ik de 8 pin gebruik, moet ik dan in bios iets veranderen, aangezien er tot nu toe enkel 4 pin werd gebruikt?

ook ne 295 gtx doet niks met 1 kabelke 