Archief - Internet connection weg om de ..xxx... tijd....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blue-Bora

Legacy Member
Mijn internet verbinding valt om de zoveel tijd uit.Ik denk dat het iets rond het half uur is dat die een 20-tal seconden uitvalt.

Alsk CS aant spelen ben, dan geeft hij connection problem,maar als ik gewoon wacht dan hersteld da zich terug.

En alsk gene CS aant spelen ben dan ja........dan gaat MSN offline,en/of kan ik niet opt net met firefox tot die 20-tal sec. voorbij zijn.


Aan men systeem kan het niet liegen,want heb juist een nieuw systeem,en bij men vorig was het juist hetzelfde.

Kheb gewoon Telenet,maar werk wel met een US Robotics-Router (gene draadloze).

Iemand verklaring?

Blue-Bora

Legacy Member
Ok iemand van het forum heeft mij op MSN gecontacteerd ivm hetzelfde probleem,en na een beetje chatten zijn we te weten gekomen da het "vermodelijk" op hetzelfde tijdstip gebeurd.

Ik heb het een half uurke geleden nog gehad en hij ook.

Als er iemand nog dit probleem heeft,kan je dan het exacte uur eens op deze topic posten.Als da blijkt da het allemaal op dezelfde moment gebeurd dan is er wel degelijk iets bij telenet.

En we wonen niet in dezelfde straat,want hij woont in de Limburg en ik in Antwerpen :)

Grtz

Conqie

Legacy Member
ik heb da een half jaar gelede ofzo ook gehad en exact elk uur op de zelfde seconde
ne maat van mij had da een paar maand gelede ook
ik heb da gewoon genegeert en na een week ofzo was da weg ...

Blue-Bora

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
ik heb da een half jaar gelede ofzo ook gehad en exact elk uur op de zelfde seconde
ne maat van mij had da een paar maand gelede ook
ik heb da gewoon genegeert en na een week ofzo was da weg ...

Ja maar kheb da al een maand of 2 ongeveer

En ge zult zien,das elke keer op zo'n spannend moment he :)
Elke keer als ge ene in u vizier heb met uwe awp en opt punt staat van te klikken,dan freezed heel den boel.
En als het dan terug in orde is, dan is de volgende ronde al bezig.

Fr@gsta

Legacy Member
Heb daar ook lang last van gehad, Telenet Mono + LevelOne router.
Altijd connection interrupted in CoD, of grote downloads die abrupt werden gestopt.
Toen probeerde is een dagske zonder router gespeeld, hielp ook niet.
Ben dan tijdje later overgeschakeld op Telenet Expressnet + en geen problemen meer.

Zou ni weten hoe het komt, maar probeer eens zonder u router of ge hetzelfde probleem hebt.
Anders is het simpel: Telenet pusht ons noodgedwongen naar duurdere internet abonnementen :D

err0r

Legacy Member
jup heb zelfde zal is zien wanneer de volgende plaatsvind

regio : Westerlo , prov Antwerpen

@ fragsta , ik heb het pas gekregen toen ik overstapte naar expressnet , en een nieuwe modem kreeg...

l4mp

Legacy Member
khad exact hetzelfde probleem maar met telenet duo
kzit nu bij skynet problem solved

Attila

Legacy Member
't is omda da bij u zo is, da da bij iedereen is he.

Kan goe zijn dat als je een oude modem hebt dat dat het probleem is. Bij mij in ieder geval en zal bij meeste denk ik ook zijn.
Als het een nieuwe is dan zit er ergens anders een probleem.

Fr@gsta

Legacy Member
ik had het probeem enkel bij de oude modem, met nieuwe modem (Aris ... ) geen problemen meer.

zabulus

Legacy Member
mm ja ik heb da ook, als ik grote downloads binnentrek gaat mn inet weg, als ik router (linksys) dan reset dan gaat alles weer normaal verder, ik heb da nu 4 maanden ni gehad en soms heb ik da 5x op 1 dag zeer raar. :s

Blue-Bora

Legacy Member
7-11-2004 om 19:08 heeft het iets meer dan 1 minuut geduurd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan