Extrizyo
Legacy Member
hallo ik zit hier met een medion desktop waar ik al een aantal dingen aan veranderd heb.
er zat een hd 5670 in en die heb ik veranderd door een gtx 460
ook een sdd bijgestoken
en dit alles nog met dezelfde voeding, een forton 400w
als cpu heb ik een phenom II @ 2.8 ghz
mijn vraag was nu is er een mogelijk om deze cpu te overclocken ? of gaat dat niet met merk pc's want had er al een paar dingen van gehoord maar heb nu eigenlijk nog geen duidelijkheid.. alvast bedankt
er zat een hd 5670 in en die heb ik veranderd door een gtx 460
ook een sdd bijgestoken
en dit alles nog met dezelfde voeding, een forton 400w
als cpu heb ik een phenom II @ 2.8 ghz
mijn vraag was nu is er een mogelijk om deze cpu te overclocken ? of gaat dat niet met merk pc's want had er al een paar dingen van gehoord maar heb nu eigenlijk nog geen duidelijkheid.. alvast bedankt


