beirlaenl
Legacy Member
Hallo,
zo'n vier uur geleden was ik op mijn laptop bezig, hij was aangesloten met de kabel in het stopcontact. Plots merkte ik dat het lampje niet meer brandde op de laptop en toen ik in de taakbalk keek zag ik ook dat mijn batterij maar 50% meer was en hij was niet aan het opladen. Ik trok de oplaadkabel eens uit en stak herm er vervolgens opnieuw in maar zonder succes.
Ik besloot om de accu eruit te halen en eens te proberen met de kabel erin, ook zonder succes. Nu moet ik wel zeggen dat ik een jaar geleden ongeveer eens over mijn laptopkabel ben gestruikeld en hij heeft toen een deel van dat oplaadstuk zeg maar "losgetrokken". Hieronder staan foto's van wat ik bedoel. Maar de laptop heeft altijd perfect opgeladen sindsdien.
Het is een Sony Vaio VGN-FW51JF
Dit is hoe het er normaal moet uitzien:
Dit is hoe de mijne eruit ziet:
En na inspectie van dat onderdeel vond ik dit:
Het is dus plots kapotgeschoten denk ik, maar is dit makkelijk te repareren denken jullie? Of, als ik hem binnen zou brengen, kunnen ze dat herstellen zonder dat ik hem een maand kwijt ben ofzo?
Mvg,
Beirlaenl
zo'n vier uur geleden was ik op mijn laptop bezig, hij was aangesloten met de kabel in het stopcontact. Plots merkte ik dat het lampje niet meer brandde op de laptop en toen ik in de taakbalk keek zag ik ook dat mijn batterij maar 50% meer was en hij was niet aan het opladen. Ik trok de oplaadkabel eens uit en stak herm er vervolgens opnieuw in maar zonder succes.
Ik besloot om de accu eruit te halen en eens te proberen met de kabel erin, ook zonder succes. Nu moet ik wel zeggen dat ik een jaar geleden ongeveer eens over mijn laptopkabel ben gestruikeld en hij heeft toen een deel van dat oplaadstuk zeg maar "losgetrokken". Hieronder staan foto's van wat ik bedoel. Maar de laptop heeft altijd perfect opgeladen sindsdien.
Het is een Sony Vaio VGN-FW51JF
Dit is hoe het er normaal moet uitzien:
Dit is hoe de mijne eruit ziet:
En na inspectie van dat onderdeel vond ik dit:
Het is dus plots kapotgeschoten denk ik, maar is dit makkelijk te repareren denken jullie? Of, als ik hem binnen zou brengen, kunnen ze dat herstellen zonder dat ik hem een maand kwijt ben ofzo?
Mvg,
Beirlaenl
