$andman
Legacy Member
m'n draadloos toetsenbord werkt al een tijd niet goed meer.
het reageert slecht als ik typ moet ik meermaals op een toets duwen.
heb nieuwe batteryen gestoken drivers geprobeerd, IntelliType.
niets blijkt te helpen. nu heb ik format gedaan en heeft ook niet geholpen,
ook men cd-lader gaat altijd open en dicht.
het reageert slecht als ik typ moet ik meermaals op een toets duwen.
heb nieuwe batteryen gestoken drivers geprobeerd, IntelliType.
niets blijkt te helpen. nu heb ik format gedaan en heeft ook niet geholpen,
ook men cd-lader gaat altijd open en dicht.
maar aangezien men cd-lader ook raar doet dacht ik mss virus ofzo dusja heb vandaag nieuw toetsenbord gekocht 