Elosopardo
Legacy Member
Ik heb het volgende probleem:
Als ik iets wil kopiëren naar mijn externe harde schijf/ usb stick dan geeft de pc in het begin heel hoge overdrachtsnelheden (50MB/s ...) en daarna lukt het niet meer om te kopiëren, blokkeert mijn pc en kan ik de pc deblokkeren door de usb kabel uit te trekken.
Kan iemand me helpen ?
PS: kopiëren naar de pc lukt wel.
EDIT: Ben nu aan het kopiëren van mijn pc via het netwerk naar de laptop en dan zo naar de externe harde schijf en dat lukt dus wel ...
Als ik iets wil kopiëren naar mijn externe harde schijf/ usb stick dan geeft de pc in het begin heel hoge overdrachtsnelheden (50MB/s ...) en daarna lukt het niet meer om te kopiëren, blokkeert mijn pc en kan ik de pc deblokkeren door de usb kabel uit te trekken.
Kan iemand me helpen ?
PS: kopiëren naar de pc lukt wel.
EDIT: Ben nu aan het kopiëren van mijn pc via het netwerk naar de laptop en dan zo naar de externe harde schijf en dat lukt dus wel ...