damo
Legacy Member
Hallo,
Is de beeldkwaliteit na upscaling van een composietsignaal even goed als rechtstreeks via s-video of scart ?
We hebben namelijk nog een TV type beeldbuis (/ CRT?) met s-video en (RGB) scart ingangen. Er zijn blijkbaar steeds minder goede mediaspelers met s-video of scart uitgang maar als de beeldkwaliteit even goed is sluiten we de mediaspeler via composiet aan op de AV-receiver (Denon) die dan upscaled naar de TV. Op die manier hebben we meer keuze aangezien bijna alle mediaspelers een composiet uitgang hebben.
Alvast bedankt voor de reacties !
Damo
Is de beeldkwaliteit na upscaling van een composietsignaal even goed als rechtstreeks via s-video of scart ?
We hebben namelijk nog een TV type beeldbuis (/ CRT?) met s-video en (RGB) scart ingangen. Er zijn blijkbaar steeds minder goede mediaspelers met s-video of scart uitgang maar als de beeldkwaliteit even goed is sluiten we de mediaspeler via composiet aan op de AV-receiver (Denon) die dan upscaled naar de TV. Op die manier hebben we meer keuze aangezien bijna alle mediaspelers een composiet uitgang hebben.
Alvast bedankt voor de reacties !
Damo