spl3nd!d
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een nieuwe muis, maar ik ken niks van de instellingen.
Kan iemand me helpen welke instellingen ik best neem? Want de reactiesnelheid is precies niet beter (zelfs eerder iets trager) dan mijn vorige standaardmuis...
Hier zie je het menu van de instellingen:
http://img580.imageshack.us/img580/4644/razermuis.png
Ik heb een nieuwe muis, maar ik ken niks van de instellingen.
Kan iemand me helpen welke instellingen ik best neem? Want de reactiesnelheid is precies niet beter (zelfs eerder iets trager) dan mijn vorige standaardmuis...
Hier zie je het menu van de instellingen:
http://img580.imageshack.us/img580/4644/razermuis.png