Archief - lawaai 3d-kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$kullrider

Legacy Member
Kheb dus een probleem met geluid van men 3d-kaart. Vroeger hoorde je bijna niets. Toen begon hij eergisteren plots een tikkend geluid te maken. Ik heb hem toen uit men bak gehaald en gekuisd omdat ik dacht dat er misschien iets tegen de ventilatie zat of zo. Nu is dat tikkend geluid weg maar geeft hij constant een luid zoemend geluid. Vroeger had ik dit ook wel soms bij het spelen van veeleisende games, maar als ik gewoon op het internet was aan het surfen of zo stopte dit. Nu blijft het maar door gaan en begint redelijk op men zenuwen te werken. Weet iemand of dit op te lossen is???
Thx

Blackend

Legacy Member
Best niet bij de pakken blijven zitten met zo een probleem. Die kaarten van tegenwoordig worden zeer rap warm, en als dat ventilatorke (dat maar juist genoeg koelt) nog maar half werkt...

Best nieuwe koeling opzetten. Zalman, Artic, ... hebben goede setjes voor een prijs van rond de 20€. Daarvoor kunt ge imo niet klagen als ge weet dat die veel stiller zijn, beter koeling (beter voor de levensduur van u kaart) en dat deze ook nog eens robuuster zijn dan die buchtkoelerkes die daar standaard opzitten.

$kullrider

Legacy Member
mja het enige probleem is dat het een aldi-pc is en dat ik nog 2 jaar garantie heb. Dus als ik er nieuwe opzet ben ik die kwijt. EN als ik pc opstuur met taxi-post ben ik hem kwijt voor 6 weken of zo. Maar kzal nog zien. Kweet nu toch al dat het een probleem is en dat ik hem zo niet kan blijven gebruiken.

***ARF***

Legacy Member
normaal is die garantie op alle stukken apart (dacht ik)
dus enkel de garantie van u 3d-kaart gaat vervalle

maar als hem toch nog in garantie is doe hem dan binen ofzo hé

mabukay

Legacy Member
En je kaneventueel altijd die zalman er weer afhalen en je stock koeler erop zetten voor de garantie he.

$kullrider

Legacy Member
welke koeling stel je dan voor? Ik heb een aldi pc dus veel plaats rond de kaart is er niet. Ik kan wel tv kaart verzetten zodat je boven en onder de 3d-kaart 1 a 2 cm hebt en langs de zijkant ook zoiets.(De breedte van men case is 17.7cm)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan