One-t|M@[hINe
Legacy Member
de extra vertexpipe unlocken werkt zonder problemen, maar als ik de 4 extra pipes wil unlocken, krijg ik na de windows laadbalk, gewoon grijs beeld.
nu dacht ik dat als het niet zou werken(het unlocken van de pipes) ze gewoon niet gingen meegerekend worden, of gewoon artifacts, maar dat ik gewoon geen beeld krijg snap ik niet.
kan ik er iets aan doen, of nie?
nu dacht ik dat als het niet zou werken(het unlocken van de pipes) ze gewoon niet gingen meegerekend worden, of gewoon artifacts, maar dat ik gewoon geen beeld krijg snap ik niet.
kan ik er iets aan doen, of nie?


dus vanaf dat er: welkom zou moeten komen
en da heeft er imo niets mee te maken