Archief - licht "geruis" in men headphones bij geen audio (xonar stx)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LifeAspect

Legacy Member
Eergisteren is men asus xonar essence stx toegekomen...zalig geluid in vergelijking met men onboard. Ik heb echter een klein "probleem". Ik hoor precies een vaag geluid door men headphones komen als geen audio speelt. Men beide ouders kunnen dit echter niet horen omdat het zo stil is enzo, velen zeggen dat je hier niets kunt aandoen maar hoe zou dit kunnen komen? Als ik men hoofdtelefoon aansluit aan de front en rear port heb ik dit probleem niet (maar dan heb ik ook de amplification van de build in amp dus niet :x ). Weet iemand hoe dit kan komen?

Dudenoob

Legacy Member
Volgens mij heb ik hetzelfde met mijn speakers, maar dan komt er duitse radio bij >.<

LifeAspect

Legacy Member
Dudenoob zei:
Volgens mij heb ik hetzelfde met mijn speakers, maar dan komt er duitse radio bij >.<

ik zou niet weten welk apparaat het kan veroorzaken hier though...men logitech z5500 staat vrij ver van men pc dus die interference kan hij toch niet hebben (+ het feit dat ik deze eens heb uitgezet om te kijken of het niet de woofer was).

Velen zeggen dat het van in men pc komt maarja, valt niet veel aan te doen dan?

Davion

Legacy Member
Als je de onboard soundskaart van je PC gebruikt kan het zijn dat het daarvan komt, kan je niets aan doen buiten een externe (PCI-E) geluidskaart te kopen.

LifeAspect

Legacy Member
tis de asus xonar essence stx...geen onboard...daarmee dat ik het zo raar vind...moet nochtnas shielding hebben hiertegen

cool_boy_ke

Legacy Member
Heb hetzelfde als ik de voorste audiojack gebruiken op m'n case. Komt omdat die kabel in de case langs m'n GPU loopt naar het schijnt.

Davion

Legacy Member
Heeft eerder te maken met het feit dat die kabels prolly langs stroomkabels van de voeding liggen, die dervan scheiden kan mss helpen.

LifeAspect

Legacy Member
echt irriterend als je erop zit te luisteren :x, mss toch maar men headphones beginnen van men hoofd te zetten als ik het niet gebruik but still...de kabels liggen precies niet dicht bij men andere kabels :x. De kaart terug opsturen vind ik dan weer ook dom aangezien ze perfect speelt eenmaal er geluid doorkomt :x

Musk

Legacy Member
Een aardingprobleem ofzo, dat kan ook.


Ik heb het opgelost door een externe te kopen, maar die wat jij hebt zou dat toch niet mogen hebben.

LifeAspect

Legacy Member
ik ga hem gewoon RMA'en...als de kaart dat ze me terug zenden hetzelfde probleem heeft zal het wel komen door iets in men pc <_<
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan