Moes
Legacy Member
Hallo,
ik heb een vraagje betreffende dit stuur. werkt perfect op ps3 maar op pc had ik tot voor kort dat gas en rem niet maximaal konden ingedrukt worden in een game. heb de calibrator gedownload en dit is verholpen maar nu heb ik een andere issue, in een game (hier gt legends) herkent hij gaspedaal maar wanneer ik gas loslaat komt het balkje van de rem automatisch vol, duw maw als ik geen gas geef dan remt hij automatisch. is er iemand die hier raad mee weet?
alvast bedankt!
ik heb een vraagje betreffende dit stuur. werkt perfect op ps3 maar op pc had ik tot voor kort dat gas en rem niet maximaal konden ingedrukt worden in een game. heb de calibrator gedownload en dit is verholpen maar nu heb ik een andere issue, in een game (hier gt legends) herkent hij gaspedaal maar wanneer ik gas loslaat komt het balkje van de rem automatisch vol, duw maw als ik geen gas geef dan remt hij automatisch. is er iemand die hier raad mee weet?
alvast bedankt!