Audiosleef
Legacy Member
Gegroet
Ik heb enkele maanden geleden een Logitech G19 toetsenbord gekocht. Hiermee kan je onder andere liedjes spelen, pauzeren, vorige en volgende nummer kiezen in iTunes. Maar sinds kort werkt dit niet meer, enkel als iTunes op de voorgrond staat werkt het nog. Iemand met hetzelfde probleem?
Ik heb enkele maanden geleden een Logitech G19 toetsenbord gekocht. Hiermee kan je onder andere liedjes spelen, pauzeren, vorige en volgende nummer kiezen in iTunes. Maar sinds kort werkt dit niet meer, enkel als iTunes op de voorgrond staat werkt het nog. Iemand met hetzelfde probleem?