Archief - Logitech Z 5500 in kast steken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iLu_RoX

Legacy Member
Mijn vraag is mss wa raar en weet nie of die hier moet staan maar het is het volgende
Ik zou zelf een kast willen maken aan mijn tv om alle toestellen een beetje weg te steken .

Wat er allemaal komt is
  • een pc
  • woofer van logitech set
  • digicorder
  • ps3
  • telenet modem en versterker enz

Dus ik zou de pc gaan aansluiten op de tv met daarop de logitech set
De woofer zou ik ook in een kast willen steken want da ferm stuk zo bloot zetten ...
Mijn vraag is nu moet ik best iets doen bv een gat maken aan de zijkant voor het geluid ( zoja hoe groot ) van de woofer
hij moet wel in die kast ...

JackM

Legacy Member
Een woofer steekt ge niet in uw kast waar ook alle andere elektronische apparatuur in staat, punt.

T-T

Legacy Member
de woofer in een kast steken is idd niet echt aan te raden, u kast zal uitelkaar rammelen met die sub van een z5500, incl. mss zelfs de componenten van in u apparatuur.
+ de klank zal verneukt zijn.

zo'n mooie subkist steekt ge toch niet weg ;)

Skoebiedoe

Legacy Member
Je mag uwen woofer gerust inbouwen die kast gaat belange niet uiteen rammelen (daarvoor gaat hem niet laag genoeg. :p ) .

JackM heeft wel een punt als de woofer niet elektrisch is afgeschermd kan dat invloedt hebben op uwen tv (zeker een oude crt ) maar tegenwoordig is dat ook al geen echt punt meer .

Maak gewoon het gat iets groter dan de cone van die logitech en dek dat gat dan af met dat doek dat bij de logitech zit.
Hou er wel rekening mee dat de kast ook zijn invloedt zal kan hebben op het geluid dat de woofer voortbrengt. (en dat is al gene vette en als je dat nog eens meer gaat vervormen.)

krisse5844

Legacy Member
Lijkt me voor uw HDD's in de pc + subwoofer die in die zelfde kast steekt niet zo bevorderlijk ... Trillingen van de sub , gaan nog harder doorgegeven worden aan de rest ...

Zet de sub eens elders , bij een beetje volume moet je dan al eens voelen aan kasten welke trillingen er zich ontwikkelen . En dan eens denken als die sub daarin staat wat dat gaat geven ...

iLu_RoX

Legacy Member
De kast zou in verschillende stukken worden gemaakt ( kastjes ) en deze zou apart staan .
tv is lcd maar zoals ik lees is het eigenlijk ver van goed om deze in de kast te steken

Bill

Legacy Member
Ik weet nog als ik mijne onder de bureau zette, de bureau zo fel trilde dat je het over de muziek hoorde, wat alles verpest natuurlijk.

Hem er naast zetten was beter.

Indien je plaats wil besparen kan je het mss proberen maar zo'n mooie woofer mag toch in het zicht staan? :p

iLu_RoX

Legacy Member
ja wel bij deze zal hij niet in de kast staan :)
thx voor de reply's
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan