kristofb
Legacy Member
Is er hier toevallig iemand die me kan helpen met krakende draaiknopjes (potmeter) op de controlcenter van m'n bijna 10j oude Logitech Z560 set? (Logitech Z560 4.1 speakerset review | Core | Tweakers.net Nieuws)
Het volume knopje kraakt in de onderste regionen, en de bass knop valt op sommige standen precies uit, maar als je dan wat wiebelt met dat ding, dan springt de bass wel weer aan. De control center kan je zonder problemen opendoen, en dan kan je gewoon vrij aan de knopjes en printplaten aan.
Het zou zéér leuk zijn moet iemand me even kunnen helpen hiermee
Het volume knopje kraakt in de onderste regionen, en de bass knop valt op sommige standen precies uit, maar als je dan wat wiebelt met dat ding, dan springt de bass wel weer aan. De control center kan je zonder problemen opendoen, en dan kan je gewoon vrij aan de knopjes en printplaten aan.
Het zou zéér leuk zijn moet iemand me even kunnen helpen hiermee
