::SaBeR::
Legacy Member
Hai,
Ik hoop dat er nog geen topic over bestond, maar ik vond er niet meteen één.
Ik heb een 17" MBP met GeForce 9400 256MB (deze gebruik ik vooral) en een Geforce 9600 GT 512MB.
Ik zou graag een extern scherm kopen met een hoge resolutie, ergens tussen de 20" en de 24".
Nu vroeg ik mij af of ik best voor DMI of VGA ga... Ik weet dat DMI de betere is, maar meestal ook de duurdere. En er stonden een paar VGA schermen die er erg goed uitzagen.
Ik moet ntrlk ook nog van mijn display port nr de schermen gaan met een adapter, maar ik veronderstel dat dat geen probleem vormt.
Zal ik het verschil echt merken? Ik gebruik mijn laptop vooral voor (statisch) grafisch design, dus ik denk dat refreshrate niet gigantisch belangrijk is... en maar heel nu en dan een game, maar dat is niet zo belangrijk.
Alvast erg bedankt
Michael
geen raad?
Ik hoop dat er nog geen topic over bestond, maar ik vond er niet meteen één.
Ik heb een 17" MBP met GeForce 9400 256MB (deze gebruik ik vooral) en een Geforce 9600 GT 512MB.
Ik zou graag een extern scherm kopen met een hoge resolutie, ergens tussen de 20" en de 24".
Nu vroeg ik mij af of ik best voor DMI of VGA ga... Ik weet dat DMI de betere is, maar meestal ook de duurdere. En er stonden een paar VGA schermen die er erg goed uitzagen.
Ik moet ntrlk ook nog van mijn display port nr de schermen gaan met een adapter, maar ik veronderstel dat dat geen probleem vormt.
Zal ik het verschil echt merken? Ik gebruik mijn laptop vooral voor (statisch) grafisch design, dus ik denk dat refreshrate niet gigantisch belangrijk is... en maar heel nu en dan een game, maar dat is niet zo belangrijk.
Alvast erg bedankt
Michael
geen raad?
