Nielsvds
Legacy Member
Hey
Momenteel is het draadloze gedeelte van de b-box 2 actief en ook de sitecom wireless router 300n ( wl-611) actief. De sitecom is wel ingesteld als access point. Ik heb er ook voor gezorgd dat er geen kanaaloverlapping is met behulp van inssider. Zou het iets uithalen qua bereik en sterkte van het signaal wanneer ik enkel het draadloze gedeelte van de sitecom gebruik?
Nielsvds
Momenteel is het draadloze gedeelte van de b-box 2 actief en ook de sitecom wireless router 300n ( wl-611) actief. De sitecom is wel ingesteld als access point. Ik heb er ook voor gezorgd dat er geen kanaaloverlapping is met behulp van inssider. Zou het iets uithalen qua bereik en sterkte van het signaal wanneer ik enkel het draadloze gedeelte van de sitecom gebruik?
Nielsvds