DePiespaal
Legacy Member
Hallo,
Ik heb Expressnet van Telenet thuis, maar zou graag nog twee hotspots (wireless) leggen in huis. Het zijn beide D-link routers en die zijn aangesloten met ehternet-kabels vanaf de router of hotspot die telenet zelf geïnstaleerd heeft.
De "wereldbol" op de routers brandt, maar toch krijg ik geen verbinding. Ook merk ik dat ik nadat ik 1 router heb geprobeerd te installeren op mijn laptop, ik geen verbinding meer kan maken met deze van Telenet.
De bedoeling is dat ik dus drie hotspots krijg bij mij thuis; kort gezegd is al de hardware aanwezig maar weet ik niet hoe ik de software moet installeren.
Iemand raad of tips?
Ik heb Expressnet van Telenet thuis, maar zou graag nog twee hotspots (wireless) leggen in huis. Het zijn beide D-link routers en die zijn aangesloten met ehternet-kabels vanaf de router of hotspot die telenet zelf geïnstaleerd heeft.
De "wereldbol" op de routers brandt, maar toch krijg ik geen verbinding. Ook merk ik dat ik nadat ik 1 router heb geprobeerd te installeren op mijn laptop, ik geen verbinding meer kan maken met deze van Telenet.
De bedoeling is dat ik dus drie hotspots krijg bij mij thuis; kort gezegd is al de hardware aanwezig maar weet ik niet hoe ik de software moet installeren.
Iemand raad of tips?