Desolator23
Legacy Member
Hallo
Ik herinner me nog mijn hele eerste computer namelijk een ...
Was met een toetsenbord waar je cartridges kon insteken, heel oud scherm en een soort van casette speler waar ik een paar casettes van had.
Die moest je dan laten afspelen en hoorde je een piepend geluid ( zoals fax ongeveer) en daar stond er dan software op. En zo kon je het laden.
Was iets van msx, asx ofzo.
Heb al eens gegoogled maar geen resultaat.
Zou er mij iemand hierbij kunnen helpen.
Zou graag eens meer info kunnen opzoeken over die computer puur uit nostalgie.
Dank je wel op voorbaat.
Ik herinner me nog mijn hele eerste computer namelijk een ...
Was met een toetsenbord waar je cartridges kon insteken, heel oud scherm en een soort van casette speler waar ik een paar casettes van had.
Die moest je dan laten afspelen en hoorde je een piepend geluid ( zoals fax ongeveer) en daar stond er dan software op. En zo kon je het laden.
Was iets van msx, asx ofzo.
Heb al eens gegoogled maar geen resultaat.
Zou er mij iemand hierbij kunnen helpen.
Zou graag eens meer info kunnen opzoeken over die computer puur uit nostalgie.
Dank je wel op voorbaat.
maar morgen als ik er aan denk ga ik zeker eens kijken welk type het is !