kawadude
Legacy Member
Ik ben nu al een paar dagen aan het proberen om de microfoon van mijn headset weer werkende te krijgen op mijn pc. Een tijdje geleden deed hij het wel.
Wat ook raar is is dat hij op de laptop wel werkt.
Het gaat om een Steelseries Siberia V2 en mijn pc draait op Win 7 64bit.
Het geluid werkt perfect, en hij wordt ook volledig herkent bij het inpluggen (mic & audio)
Dit heb ik al geprobeerd:
-vooraan insteken (mic werkt niet)
-achteraan insteken (mic werkt niet)
-getest met skype, msn, voipcheap, geluidsrecorder (werkt nergens)
-nieuwe drivers geïnstalleerd van realtek & gigabyte (zonder resultaat)
-bij apparaatbeheer werkt alles zogezegd perfect
Dus als er iemand nog suggesties heeft om de mic terug werkende te krijgen ?
Niemand een idee ?
Wat ook raar is is dat hij op de laptop wel werkt.
Het gaat om een Steelseries Siberia V2 en mijn pc draait op Win 7 64bit.
Het geluid werkt perfect, en hij wordt ook volledig herkent bij het inpluggen (mic & audio)
Dit heb ik al geprobeerd:
-vooraan insteken (mic werkt niet)
-achteraan insteken (mic werkt niet)
-getest met skype, msn, voipcheap, geluidsrecorder (werkt nergens)
-nieuwe drivers geïnstalleerd van realtek & gigabyte (zonder resultaat)
-bij apparaatbeheer werkt alles zogezegd perfect
Dus als er iemand nog suggesties heeft om de mic terug werkende te krijgen ?
Niemand een idee ?