Archief - MSI Nvidia 9800GTX+ 512mb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lagniau

Legacy Member
Hoi, ik zit hier bij ne maat en ik wil de nieuwe updates installeren van zn videokaart (260.99 van nvidia) en ja dit zijn de goede updates,
hij installeert allemaal succesvol etc, dan vraagt hij voor opnieuw op te starten, ik doe dat & met het begin scherm Windows XP hangt hij ..

syst specs :

moederbord (MSI) : MS7514
cpu : Intel quad Q8200
graka : MSI 9800GTX 512m
ram : 3gig

iemand een oplossing ? :s echt raaar ; nog nooit voor gehad ! :)
als ik dan de drivers installeer van op cd die bij graka bij zijn werkt het ..
alleen ja als ik codblackops speel goede fps maar krijg ik meestal fouten etc..

Heeeeeeeeelp ! xD

Ediiiit : ben nu een andere update aan het downloaden van op de site MSI zelf .. voor exact deze graka, alleen is dit versie 258.96

Kzal zien e ;)

Nop, niets werkt :( weet er iemand een oplossing aub ? heb al ff zitten googlen maar niks te vinden ..

Relevation

Legacy Member
Je kan anders eerst de drivers eerst verwijderen en vervolgens in safemode terug opstarten en met driversweeper de rest verwijderen. en installeer de driver dan opnieuw.

Lagniau

Legacy Member
Moest die driversweep nu eens gaan he :D bij het opstarten van dat progje krijg ik error ;) ik ga even een oudere versie zien te downloaden,, als die beschikbaar is..

SiM0

Legacy Member
Is dit ene pc van een merk? (Acer, asus, ...) Ga dan is naar die website en download daar de drivers. Heeft bij mij al regelmatig kleine probleempjes opgelost.

Lagniau

Legacy Member
Nop, is door een kennis die winkel heeft samengesteld.. echt weeeiiird ;) ik zie hier net dat Driver Sweeper Framework2.0 vereist, ben nu aant downloaden ;)

Niets lukt .. ongeloofelijk :s

SiM0

Legacy Member
Ik heb echt geen idee. Geeft hij ook geen foutcode ofzo? Of probeer eens een oudere versie te downloaden van die drivers? Misschien zit er wel een bug in die nieuwste?

Lagniau

Legacy Member
Nee geeft geen foutcode, en heb ik al geprobeert :( wel getelt 13 versies :( misschien bios van moederbord fs ? of van videokaart zelf ? Hmm ..

SiM0

Legacy Member
Dan heb ik echt geen idee meer. De enige oplossing die ik voor ogen zie: windows opnieuw installeren maar ik denk dat dat misschien wat drastisch is. :p

Lagniau

Legacy Member
Drastisch .. Nee het is al gebeurt :D Harde schijf helemaal geformat en terug van Nul begonnen .. Resultaat : Hetzelfde ! :) Ik heb al duizend x drivers geinstalleerd op mijn pc zelf nooit drivers verwijdert gewoon baf erover en werkte altijd perfect zonder problemen .. en nu.. hmm man tog :) misschien is tege hem zeggen voor hem is binnen te steken waar hij vandaan komt zeker?

SiM0

Legacy Member
Hmm echt géén idee waar hoe dat kan. Volgens mij zit het probleem dan eerder in de BIOS ofwel iets mis met de hardware.

Eens binnen doen kan nooit kwaad! :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan