Riktisj
Legacy Member
Hoi,
Paar dagen geleden is mijn muis beginnen raar doen. Het scrollen gaat niet echt goed meer, precies of de scroll een beetje gek draait (nogtans niks verkeerd mee)
Nu zo af en toe "bevriest" de muis wanneer ik de cursor verplaats en ik hoor op de achtergrond een geluid. Precies het geluid als iemand op msn tegen jou praat.
De muis is een bedraade logitech game muis waar je extra gewicht kan aan toevoegen (heb ff de product nummer niet want ik zit niet thuis)
Enig idee wat ik daar tegen kan doen?
Groeten!
Paar dagen geleden is mijn muis beginnen raar doen. Het scrollen gaat niet echt goed meer, precies of de scroll een beetje gek draait (nogtans niks verkeerd mee)
Nu zo af en toe "bevriest" de muis wanneer ik de cursor verplaats en ik hoor op de achtergrond een geluid. Precies het geluid als iemand op msn tegen jou praat.
De muis is een bedraade logitech game muis waar je extra gewicht kan aan toevoegen (heb ff de product nummer niet want ik zit niet thuis)
Enig idee wat ik daar tegen kan doen?
Groeten!
