BelgianTerror
Legacy Member
Hey
Ik zit al tijden met een vervelend probleem. De fan op mijn northbridge maakt namelijk een wel zeer irritant geluid. Heb alles gecontroleerd en er zitten geen obstructies of dergelijke in de weg. Als ik echter mijn vinger op de fan hou (en hem daarmee stil zet) is al het lawaai weg.
Nu, is er een manier waarmee ik de fan speed op de northbridge kan controleren en mogelijk ook verlagen?
moederbord: MS7260
Ik zit al tijden met een vervelend probleem. De fan op mijn northbridge maakt namelijk een wel zeer irritant geluid. Heb alles gecontroleerd en er zitten geen obstructies of dergelijke in de weg. Als ik echter mijn vinger op de fan hou (en hem daarmee stil zet) is al het lawaai weg.
Nu, is er een manier waarmee ik de fan speed op de northbridge kan controleren en mogelijk ook verlagen?
moederbord: MS7260
