wardcoysman
Legacy Member
yooooo,
kheb een vraagske, Ik zopas telenet aangeschaft en ik wil mijn 2cp's in netwerk plaatsen. Zoals gekend gebruikt telenet een hub om meerdere pc's op het ineternet te krijgen. hoe kan ik mijn pc's in netwerk zetten? want ik heb gn ip waar ik kan naar pingen
de kabels zijn beide straight! Help plz
kheb een vraagske, Ik zopas telenet aangeschaft en ik wil mijn 2cp's in netwerk plaatsen. Zoals gekend gebruikt telenet een hub om meerdere pc's op het ineternet te krijgen. hoe kan ik mijn pc's in netwerk zetten? want ik heb gn ip waar ik kan naar pingen
de kabels zijn beide straight! Help plz

