Gentei
Legacy Member
Oke dus na mijn 3d-kaart, heb ik nu een probleem met mijn netwerkkaart.
Ik heb dus één week geleden een nieuwe voeding gekocht, Antec high current van 620watt.
Deze heb ik dan in mijn computer gezet alles mooi verbonden, daarna heb ik een geforce GTX 460 verbonden.
Ik start mijn pc op en ik krijg artifacts ik dacht dan al ja kaart is dus dood.
Maar vanaf die 1ste opstart reageerde mijn linksys netwerkkaart niet meer.
Ik gebruik een netwerkkaart dat je via de usb verbindt.
éérst dacht ik dat ik de usb poorten niet goed heb verbonden met de nieuwe voeding, na de handleiding van mijn moederbord te hebben geraadpleegd en ook nauwkeurig de moederbord te hebben geïnspecteerd was alles goed verbonden.
Daarna heb ik dan mijn muis als test gebruikt, alle usb poorten geprobeerd en de muis werkte op hen allemaal.
Ik had nog een 2de netwerkkaart van realtek liggen, de drivers geïnstalleerd van deze kaart en bam hij werkte perfect.
Maar sedert de weekend heb ik ook problemen met deze kaart.
Als ik de pc opstart wilt hij soms geen verbinding maken met mijn modem.
mijn computer detecteert de kaart ook niet denk ik, want windows zegt er kan geen netwerk worden gedecteerd....
Als ik dan bij apparaatbeheer ga zien en onder netwerkadapters krijg ik volgend scherm te zien.
Uploaded with ImageShack.us
Bijna alles staat met een geel uitroepteken, wat betekent dat die dingen niet goed werken.
enige dat geen geel uitroepteken heeft is de realtek adapter waarvan ik de drivers heb geïnstalleerd.
Ondertussen heb ik een nieuwe 3d-kaart van Alternate gekregen (GTX 470) en alles werkt uitstekend behalve mijn netwerkkaart dus, vandaag heb ik de pc 4 ! keer moeten opstarten voordat mijn kaart verbinding maakte met mijn modem.
Ik heb dus één week geleden een nieuwe voeding gekocht, Antec high current van 620watt.
Deze heb ik dan in mijn computer gezet alles mooi verbonden, daarna heb ik een geforce GTX 460 verbonden.
Ik start mijn pc op en ik krijg artifacts ik dacht dan al ja kaart is dus dood.
Maar vanaf die 1ste opstart reageerde mijn linksys netwerkkaart niet meer.
Ik gebruik een netwerkkaart dat je via de usb verbindt.
éérst dacht ik dat ik de usb poorten niet goed heb verbonden met de nieuwe voeding, na de handleiding van mijn moederbord te hebben geraadpleegd en ook nauwkeurig de moederbord te hebben geïnspecteerd was alles goed verbonden.
Daarna heb ik dan mijn muis als test gebruikt, alle usb poorten geprobeerd en de muis werkte op hen allemaal.
Ik had nog een 2de netwerkkaart van realtek liggen, de drivers geïnstalleerd van deze kaart en bam hij werkte perfect.
Maar sedert de weekend heb ik ook problemen met deze kaart.
Als ik de pc opstart wilt hij soms geen verbinding maken met mijn modem.
mijn computer detecteert de kaart ook niet denk ik, want windows zegt er kan geen netwerk worden gedecteerd....
Als ik dan bij apparaatbeheer ga zien en onder netwerkadapters krijg ik volgend scherm te zien.
Uploaded with ImageShack.us
Bijna alles staat met een geel uitroepteken, wat betekent dat die dingen niet goed werken.
enige dat geen geel uitroepteken heeft is de realtek adapter waarvan ik de drivers heb geïnstalleerd.
Ondertussen heb ik een nieuwe 3d-kaart van Alternate gekregen (GTX 470) en alles werkt uitstekend behalve mijn netwerkkaart dus, vandaag heb ik de pc 4 ! keer moeten opstarten voordat mijn kaart verbinding maakte met mijn modem.