*Wicked_Yores*
Legacy Member
Het zit zo:
- We spelen momenteel op LAN met 4 personen.
- Maar , 1 iemand , met Windows Millenium
, kan dus niet spelen
- Eerst ging het wel, maar door Reinout
ineens niet meer.
- De reden is hem onbekend
- Weet iemand hoe we die 4e persoon weer op LAN kunnen krijgen?
REMEMBER tis windows ME, enige hulp vereist dus.
- Welke instellingen moeten we raadplegen om het weer goed te zetten?
- Tell, we zijn hopeloos
- We willen namelijk allemaal Bf1942 multiplayer spelen e
Grtz ( haast u )
Yores
- We spelen momenteel op LAN met 4 personen.
- Maar , 1 iemand , met Windows Millenium
, kan dus niet spelen- Eerst ging het wel, maar door Reinout
ineens niet meer.- De reden is hem onbekend
- Weet iemand hoe we die 4e persoon weer op LAN kunnen krijgen?
REMEMBER tis windows ME, enige hulp vereist dus.
- Welke instellingen moeten we raadplegen om het weer goed te zetten?
- Tell, we zijn hopeloos
- We willen namelijk allemaal Bf1942 multiplayer spelen e
Grtz ( haast u )
Yores
