Ja
//edit: als ik eens ping van mijn laptop naar de server, kan ik de share ook weer openen.
Echt iets raars .. pfft ..
//edit2: zou misschien kunnen liggen aan het feit dat ik draadloos verbind met het netwerk. Net eens de kabel in de laptop gestoken.
Netwerkshare kon niet geopend worden vooraleer ik op de wired connectie zat. Kabel zit erin en de netwerkshare gaat direct open. Binnen een half uur nog eens proberen.
//edit3: ben bijna zeker dat het ligt aan de draadloze connectie, alhoewel die wel uitstekende connectie geeft ... bij het pingen krijg ik ook altijd antwoord van de server .. maar het openen van de netwerkshare geeft toch problemen ... hmm ...
//edi 4: opgelost! (tot nu toe toch

). Heb eens een shortcut naar de server geplaatst (op mijn bureaublad) via het IP adres (ipv de naam van de computer "server") en tot nu toe gaat hij altijd open.
