Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thunderhawk zei:ja ik ga overmorgen en den dag er achter ook nen 6600GT gaan hale by hofline.![]()

conquerpoy_123 zei:maandag ook?
op hunne site stond toch van nie ?
tis tones da toe is denkek
ik ga btw ook een van dees dage men kaartje hale![]()
ne 6600 GT(rond de 200€) is vele beter als nen 9800 progizmo_1987 zei:ne Ati 9800 pro heb ek zien staan voor 200€, iemand dak ken heeft ook zo ene. is da beter dan ne 6600??