Smrt617
Legacy Member
ik denk da da bij hardware moet kheb hulp nodig van iemand die goed me gsm's kan werken.
sinds ik ff gaan kakke was wou ik ne spelleke spelen toen ik mij menu opende met extra enzo en intrumenten kwam er bij alles wat ik open deed systeemfout toen heb ik besloten om hem ff te reboten maar als ik nu boot dan komt er nokia en komt nokia heeltijd terug dus mijn OS (symbian) wil niet booten mss een reset ofzo doen maar hoe?
thx in advance
sinds ik ff gaan kakke was wou ik ne spelleke spelen toen ik mij menu opende met extra enzo en intrumenten kwam er bij alles wat ik open deed systeemfout toen heb ik besloten om hem ff te reboten maar als ik nu boot dan komt er nokia en komt nokia heeltijd terug dus mijn OS (symbian) wil niet booten mss een reset ofzo doen maar hoe?
thx in advance
. Ge moet naar ne Service point van nokia gaan en daar uw gsm'ke late Flashen. Dan werkt die terug