Pizzle
Legacy Member
*Ik ben vergeten hierover mijn oplossing te posten. De PC is dus nooit verkocht en bewijst momenteel nog steeds zijn dienst.
Het probleem werd opgelost door een videokaart van een andere pc te testen. ik heb hier dus een nieuwe videokaart ingestoken en alles werkt momenteel prima.
Dank aan iedereen die me toen heeft geholpen. Hopelijk kan ik door deze oplossing te posten misschien iemand anders in de toekomst helpen...*
Dag iedereen,
Ik heb opstartproblemen met mijn pc en ik vrees dat het mijn mobo is, maar ben dit niet zeker. Als ik de pc opstart, krijg ik een "biep", het startscherm van Gygabite komt op, waarna de pc opnieuw opstart. Indien ik de pc niet afsluit, herhaalt dit proces zich oneindig veel. De hd's zijn momenteel al afgekoppeld, ook de dvdwriters enzo, de ram's zijn beide al ontkoppeld geweest.
Dit is de samenstelling van mijn pc:
4 x SAMSUNG Spinpoint F1 (640 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 32 mb, 3.5")
1 x GIGA-BYTE GA-EP45-DS4 (P45, 1600 mhz, pci-e, ddr2, 8 channel, raid)
1 x INTEL CORE 2 QUAD Q9550 (2.83 ghz, 1333 mhz, 12 mb, s775, 95 watt, boxed)
1 x G.SKILL 4GBPQ (4096 mb, 800 mhz, CL5, 1.85 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2)
1 x ANTEC Sonata III (black, 500 watt, atx)
1 x BELKIN Dvi cable dual link (3 m, dvi male, dvi male, black)
4 x OEM Sata Hardedschijf Kabel (intern, 0.4m)
1 x SAMSUNG DVD Lezer SH-D162D (16x, ata, double layer, black)
1 x SAMSUNG DVD ReWriter SH-S223F (22x, sata, double layer, black)
1 x OEM Card Reader 75-1 (usb 2.0, intern, 3.5" black)
1 x SAPPHIRE RADEON HD4850 (625 mhz, 512 mb, DDR3, 1986 mhz, 256 bit, 10.1, fan)
1 x ARCTIC Freezer 7 Pro
1 x ANTEC Case fan TriCool (30db, 120mm, Double ball-bearing)
Valt hier nog iets te proberen, of is dit een lost case?
Bedankt op voorhand!
Het probleem werd opgelost door een videokaart van een andere pc te testen. ik heb hier dus een nieuwe videokaart ingestoken en alles werkt momenteel prima.
Dank aan iedereen die me toen heeft geholpen. Hopelijk kan ik door deze oplossing te posten misschien iemand anders in de toekomst helpen...*
Dag iedereen,
Ik heb opstartproblemen met mijn pc en ik vrees dat het mijn mobo is, maar ben dit niet zeker. Als ik de pc opstart, krijg ik een "biep", het startscherm van Gygabite komt op, waarna de pc opnieuw opstart. Indien ik de pc niet afsluit, herhaalt dit proces zich oneindig veel. De hd's zijn momenteel al afgekoppeld, ook de dvdwriters enzo, de ram's zijn beide al ontkoppeld geweest.
Dit is de samenstelling van mijn pc:
4 x SAMSUNG Spinpoint F1 (640 gb, sata/300, 8.9 ms, 7200 rpm, 32 mb, 3.5")
1 x GIGA-BYTE GA-EP45-DS4 (P45, 1600 mhz, pci-e, ddr2, 8 channel, raid)
1 x INTEL CORE 2 QUAD Q9550 (2.83 ghz, 1333 mhz, 12 mb, s775, 95 watt, boxed)
1 x G.SKILL 4GBPQ (4096 mb, 800 mhz, CL5, 1.85 v, non-ecc, unbuffered, kit of 2)
1 x ANTEC Sonata III (black, 500 watt, atx)
1 x BELKIN Dvi cable dual link (3 m, dvi male, dvi male, black)
4 x OEM Sata Hardedschijf Kabel (intern, 0.4m)
1 x SAMSUNG DVD Lezer SH-D162D (16x, ata, double layer, black)
1 x SAMSUNG DVD ReWriter SH-S223F (22x, sata, double layer, black)
1 x OEM Card Reader 75-1 (usb 2.0, intern, 3.5" black)
1 x SAPPHIRE RADEON HD4850 (625 mhz, 512 mb, DDR3, 1986 mhz, 256 bit, 10.1, fan)
1 x ARCTIC Freezer 7 Pro
1 x ANTEC Case fan TriCool (30db, 120mm, Double ball-bearing)
Valt hier nog iets te proberen, of is dit een lost case?
Bedankt op voorhand!