MAXXUR
Legacy Member
Dag,
Ik was daarstrax even gewoon aant cod'en, en toen bleef opeens men pc hangen, niet ging nog, en men beeld verstarde. Toen restartte ik men pc, en het eerste dat mij opviel was dat, wanneer ik mijn packard bell pc uitzet, moet ik de knop altijd 6 seconden inhouden, deze keer ging hij meteen uit met hem een seconde in te houden. Dan deed ik de PC opnieuw starten, maar de pc gaf gewoon 3 piepjes, en daarna gebeurde er nix meer...
Je ziet de pc wel eerst de cd-rom booten, dan de HD, dan geeft hij 3 piepjes, en dan nix meer. Het scherm werkt niet, geen enkele USB werkt, en het lampje van mijn geheugenverbruik op mijn pc blijft continu aan, zonder te flikkeren. Het geeft dus nu echt drie rare snelle bootsounds, ipv 1 lange.
Als iemand me kan helpen pls, ik zit nu op een laptop van 350 mhz...en ik moet dringend mijn pc terug. Ik heb al geprobeerd met master discs, hersteldiskettes, etc etc...het scant gewoon niets, er gebeurt niets..
Specs;
Packard Bell Pentium 3 1ghz
512 sdram
Geforce fx 5700 ultra
Ik was daarstrax even gewoon aant cod'en, en toen bleef opeens men pc hangen, niet ging nog, en men beeld verstarde. Toen restartte ik men pc, en het eerste dat mij opviel was dat, wanneer ik mijn packard bell pc uitzet, moet ik de knop altijd 6 seconden inhouden, deze keer ging hij meteen uit met hem een seconde in te houden. Dan deed ik de PC opnieuw starten, maar de pc gaf gewoon 3 piepjes, en daarna gebeurde er nix meer...
Je ziet de pc wel eerst de cd-rom booten, dan de HD, dan geeft hij 3 piepjes, en dan nix meer. Het scherm werkt niet, geen enkele USB werkt, en het lampje van mijn geheugenverbruik op mijn pc blijft continu aan, zonder te flikkeren. Het geeft dus nu echt drie rare snelle bootsounds, ipv 1 lange.
Als iemand me kan helpen pls, ik zit nu op een laptop van 350 mhz...en ik moet dringend mijn pc terug. Ik heb al geprobeerd met master discs, hersteldiskettes, etc etc...het scant gewoon niets, er gebeurt niets..
Specs;
Packard Bell Pentium 3 1ghz
512 sdram
Geforce fx 5700 ultra
zal eens proberen op ram eerst, want die graka is supermoeilijk