Archief - Pc raar probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

clublover

Legacy Member
Heb sinds enkele maanden een raar probleem met mijn pc op sommige momenten wanneer ik bevoorbeeld een game speel werkt hij supervlot maar als ik zo een 15tal minuten aan het spelen ben is het plots BAM! en dan gaat alles supertraag het ligt volgens mij niet aan het spel want hij doet dat bij ieder spel en het spel dat ik meestal speel is een spel van 2000(Red alert II). Soms is het zo al meteen wanneer ik het spel opstart. Hij heeft draait met sommige momenten MW2 perfect. Heb alle programma's die invloed kunnen hebben ook meteen uitgeschakeld op snelheid spel(Antivirus;....).

(kan onmogelijk virus zijn want heb zelden virussen + 'k formateer regelmatig me pc)
Mijn pc specs:

Memory:1024 RAM
OS: Windows XP SP/3
Direct X version: 9,0
Display: NVIDEA GeForce 8400 GS
Sound: Soundmax HD audio
HDD: 114GB

Hopelijk kunnen jullie mij helpen grtz!

Exit

Legacy Member
al eens pc stof vrij gemaakt?
warmte kan ook zorgen dat de pc/videokaart vertraagd

clublover

Legacy Member
Nee nog niet gedaan eigenlijk, zal ik vandaag eens proberen bedankt voor de tip :)

Shift

Legacy Member
Kuis goed je ventilatoren. Je kan altijd een bus perlucht kopen voor een 7? euro. Echt handig. Let op dat je de voeding van je fans van je moederbord en gpu loskoppelt. Moesten ze draaien (door stofzuiger/perslucht) wekken ze stroom op, niet goed.

En wees vooral voorzichtig.

clublover

Legacy Member
Heb gisteren gepoetst...Momenteel gaat pc redelijk vlotjes heb momenteel nog niet gegamet zal het zometeen eventjes zeggen :P

clublover

Legacy Member
Geen groot verschil hij draait nu wel wat beter red alert II maar voor de spellen zoals Call of duty 4 gaat het meestal in snukjes... Ligt dat aan de grafische kaart? Defect? :s

Shift

Legacy Member
Probeer je drivers eens te updaten, blaas de GPU goed proper.

Roedi

Legacy Member
Grafishe instellingen van de games al eens lager ingesteld? Een 8400GS is eigenlijk maar een simpel instapkaartje, geen game kaart iig, ws krijgt die het gewoon niet getrokken, of de temperatuur van de kaart loopt te hoog op waardoor die gaat trottelen.

clublover

Legacy Member
Grafische instellingen staan al op het laagste geen verschil game resolutie maakt ook het verschil niet :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan