Archief - pc start niet op..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

poopcamp

Legacy Member
hey,


ik zit hier namelijk met een probleem.
Men computer Gaat niet meer aan als ik op de aanknop duw,maar de lichtjes branden nog wel van de moederbord
onlangs een nieuwe voeding ingestoken.Maakt geen geluid,
Computer is al 5jaar oud

ligt dat nu aan de moederbord?


alvast bedankt

mvg

weet niemand waar de fout is aan men computer ?

Muscleduck

Legacy Member
Zeker dat je alles juist hebt aangesloten? Heeft hij nog gewerkt sinds die voeding er in zit?
Mss heb je bv een grafische kaart geraakt bij het inbouwen van de PSU en zit die een beetje scheef. Duw eens op uw grafische kaart en andere kaarten die er in zitten, controlleer elke connector van harde schijven en de voeding. Misschien zit er ergens iets niet goed.

poopcamp

Legacy Member
Muscleduck zei:
Zeker dat je alles juist hebt aangesloten? Heeft hij nog gewerkt sinds die voeding er in zit?
Mss heb je bv een grafische kaart geraakt bij het inbouwen van de PSU en zit die een beetje scheef. Duw eens op uw grafische kaart en andere kaarten die er in zitten, controlleer elke connector van harde schijven en de voeding. Misschien zit er ergens iets niet goed.

yup, ben zeker dat alles aangesloten is,,neen ik dacht eerste dat aan de voeding lag maar zo te zien is dat niet zo,
het is een ingebouwde Graka,
Dus de oorzaak ligt aan de cpu?

stinkdierke

Legacy Member
zie je totaal niets meer als je hem opstart??
update: geen BIOS ed?

Vorda

Legacy Member
Zeker dat je de power button er niet uit getrokken hebt ofzo?

poopcamp

Legacy Member
@stinkdier:der gebeurt totaal niks
@vorda: ben er heel zeker van!

Oli4V

Legacy Member
Zet hem dan eens aan met de schroevendraaier, trekt dien kabel met power derop van u front paneel deruit (onderaan rechts meestal), pakt dan uwen tournevis, en short die 2 pinnekes waar die kabel op zat, indien de fans gaan draaien en de pc boot, dan werkt uwe meuk nog maar is uwe powerknop naar de sjokkedeizen ;).

poopcamp

Legacy Member
Oli4V zei:
Zet hem dan eens aan met de schroevendraaier, trekt dien kabel met power derop van u front paneel deruit (onderaan rechts meestal), pakt dan uwen tournevis, en short die 2 pinnekes waar die kabel op zat, indien de fans gaan draaien en de pc boot, dan werkt uwe meuk nog maar is uwe powerknop naar de sjokkedeizen ;).

kzal het eens proberen,,maar als ik de kabels uit men powerknop trek is deze toch kapot ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan