TX.Conn
Legacy Member
Opeens liep mijn PC vast, ik kreeg een paar keer een Blue Screen en de optie's om veilig op te starten/Windows normaal starten.
Het enige dat ik rap heb kunnen zien in de Blue Screen is 'crash dump 60' en het getal dat naar omhoog ging toen viel de PC uit.
Daarna Kon ik de PC nog enkele keren opstarten met de mogelijke optie's Windows Normaal starten etc. maar dat lukte niet als ik het probeerde, hij reboote telkens... nu als ik de PC opstart zie ik geen beeld helemaal.
Waaraan kan dit liggen? Ik hoop allesinds dat het niet aan mijn HDD ligt, want heb nog geen Back-up gedaan in een lange tijd
.
Alvast bedankt.
Het enige dat ik rap heb kunnen zien in de Blue Screen is 'crash dump 60' en het getal dat naar omhoog ging toen viel de PC uit.
Daarna Kon ik de PC nog enkele keren opstarten met de mogelijke optie's Windows Normaal starten etc. maar dat lukte niet als ik het probeerde, hij reboote telkens... nu als ik de PC opstart zie ik geen beeld helemaal.
Waaraan kan dit liggen? Ik hoop allesinds dat het niet aan mijn HDD ligt, want heb nog geen Back-up gedaan in een lange tijd
.Alvast bedankt.
.