sorry dat ik je thread ff in neem !
maar heb hetzelfde probleem
internet werkt een tijd goed , dan valt ie uit .
Probeer in oplossen te doen zeg ie " standard gateway werkt niet en ip niet te verkrijgen"
als ik de modem reset werkt alles weer tot ie na een paar uur /dag weer uitvalt
modem > switch > pc ( modem en switch van telenet )
digitaal zit 2x in switch + een kabel naar men kamer (pc)
alles op men pc staat op automatisch zoals het moet staan , maar sinds een paar weken heb ik er veel last van .
zal ik maar es telenet bellen maandag ?
nieuwste driver geinstalleerd Realtek PCIe GBE Family Controller voor win7
Realtek
en nog steeds valt het internet weg.
apple software geuninstalled ( ergens gelezen dat bonjour voor problemen kan zorgen )
en nog steeds hetzelfde
ik wordt er gek van