Fides
Legacy Member
Ik ben onlangs veranderd van een groovyshake naar fibernet 40, en heb nu het volgende probleem:
Vroeger toen ik een test deed op grc (shields up) om m'n firewall te testen, dan was ik geslaagd voor die test (alle poorten in stealth, ... ). Toen zat ik achter een dlink 635 router.
Nu heb ik die nieuwe router/modem van telenet, en zijn er een aantal poorten die niet meer in stealth modus zijn, en mijn ip antwoordt op ping requests.
Nu de vraag: welke aanpassingen moet ik doen om terug naar de oude situatie terug te gaan? Ik ben al naar mijn telenet geweest om eens te zien wat ik precies kan aanpassen aan die modem, maar ik krijg dit bericht:
En http://192.168.0.1/ geeft enkel een blanco blad...
Vroeger toen ik een test deed op grc (shields up) om m'n firewall te testen, dan was ik geslaagd voor die test (alle poorten in stealth, ... ). Toen zat ik achter een dlink 635 router.
Nu heb ik die nieuwe router/modem van telenet, en zijn er een aantal poorten die niet meer in stealth modus zijn, en mijn ip antwoordt op ping requests.
Nu de vraag: welke aanpassingen moet ik doen om terug naar de oude situatie terug te gaan? Ik ben al naar mijn telenet geweest om eens te zien wat ik precies kan aanpassen aan die modem, maar ik krijg dit bericht:
Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
En http://192.168.0.1/ geeft enkel een blanco blad...
