Yvezzke
Legacy Member
Zoals de titel zegt.
Gisteren zijn ze de installatie komen uitvoeren, met een Surfboard SVG1501.
Momenteel werk ik met powerlines aangezien mijn wi-fi maar de helft deftig werkt(prob met ontvanger, niet met verzender).
Surfen naar 192.168.0.1 geeft de melding dat de pagina niet kan worden gevonden.Nochtans geeft zowel het cmd ipconfig, als de on-line manual van de modem, aan dat dit het configuratie-ip is van de modem.
Ik kan hem wel cofigureren via telenet.be/go/wm.
Als ik daar portforward invul kan ik niet meer dan één poort per vak invullen, bij een bbox kon ik bv. 3000-7000 invullen, nu niet.
Poorten staan nu open voor zowel COD:BO als COD:MW2.
Prob hierbij is dat alle 10 de regels nu in gebruik zijn.
Statisch ip instellen is ook al gelukt.
Via google las ik wel dat enkel de poorten -1024 door Telenet worden geblokkeerd, zou dit dan impliceren dat NAT bij zulks een modem nvt is?
Is het mogelijk dat het ip-adres van de modem onbereikbaar is omwille van het gebruik van powerlines?
Ik heb de firewall al eens uitgeschakeld van zowel men pc als de modem, niks helpt.
Zijn er hier gebruikers die raad kunnen geven aub?
Gisteren zijn ze de installatie komen uitvoeren, met een Surfboard SVG1501.
Momenteel werk ik met powerlines aangezien mijn wi-fi maar de helft deftig werkt(prob met ontvanger, niet met verzender).
Surfen naar 192.168.0.1 geeft de melding dat de pagina niet kan worden gevonden.Nochtans geeft zowel het cmd ipconfig, als de on-line manual van de modem, aan dat dit het configuratie-ip is van de modem.
Ik kan hem wel cofigureren via telenet.be/go/wm.
Als ik daar portforward invul kan ik niet meer dan één poort per vak invullen, bij een bbox kon ik bv. 3000-7000 invullen, nu niet.
Poorten staan nu open voor zowel COD:BO als COD:MW2.
Prob hierbij is dat alle 10 de regels nu in gebruik zijn.
Statisch ip instellen is ook al gelukt.
Via google las ik wel dat enkel de poorten -1024 door Telenet worden geblokkeerd, zou dit dan impliceren dat NAT bij zulks een modem nvt is?
Is het mogelijk dat het ip-adres van de modem onbereikbaar is omwille van het gebruik van powerlines?
Ik heb de firewall al eens uitgeschakeld van zowel men pc als de modem, niks helpt.
Zijn er hier gebruikers die raad kunnen geven aub?