KnackyBall
Legacy Member
Goeiedag
Ik zit met een probleem, heb de nieuwe 11.1 catalyst geinstalleerd;
wanneer ik AA aanzet heb ik een heel pak minder frames (op 1920*1200 resolutie wat normaal is) maar ik zie dus geen enkel verschil.
Nog steeds die kartelrandjes, op welke stand dan ook.
Na de installatie meldde het logboek wel dat de stuurprogramma installatie is mislukt, maar toch kan ik games draaien.
Ik begrijp het niet, iemand een idee?
Had me misschien toch beter gtx570sli aangeschaft?
Alvast bedankt!
Knacky
Ik zit met een probleem, heb de nieuwe 11.1 catalyst geinstalleerd;
wanneer ik AA aanzet heb ik een heel pak minder frames (op 1920*1200 resolutie wat normaal is) maar ik zie dus geen enkel verschil.
Nog steeds die kartelrandjes, op welke stand dan ook.
Na de installatie meldde het logboek wel dat de stuurprogramma installatie is mislukt, maar toch kan ik games draaien.

Ik begrijp het niet, iemand een idee?
Had me misschien toch beter gtx570sli aangeschaft?
Alvast bedankt!
Knacky
