sulle
Legacy Member
heb een maxtor sata 200GB hd, en wil er windows op zetten dus ik ga naar de website van maxtor en download ik het programmake "maxblast3" voor een bootable disekkette te creëren voor de installatie van mijn schijfje klik voo rlink
ok nu mijn pc zit helemaal ineen, ik boot vanuit mijn windows-installatie-cd, ik druk op F6 dan zegt em da ik de diskette er moet insteken, ik steek de diskette erin en dan zegt em " kan txtsetup.oem niet vinden" !!
ad:
:doh: :doh: :doh: :doh:
nu vraag ik mij af of nog iemand da heeft voorgehad? en zo ja kan iemand mij helpen dit op te lossen aub
thx in advance
greetz
ok nu mijn pc zit helemaal ineen, ik boot vanuit mijn windows-installatie-cd, ik druk op F6 dan zegt em da ik de diskette er moet insteken, ik steek de diskette erin en dan zegt em " kan txtsetup.oem niet vinden" !!
ad:
:doh: :doh: :doh: :doh: nu vraag ik mij af of nog iemand da heeft voorgehad? en zo ja kan iemand mij helpen dit op te lossen aub
thx in advance
greetz
(dus maw das t foute program da gij hebt geprobeerd)