Samko
Legacy Member
hey,
ik zit met een raar probleem.
mijn 2,5" externe harde schijf ( met stroom via usb) wilt niet meer openen via mijn computer. via de mediatank ( popcorn hour // werkt op linux) dan weer wel.
heb het al via verschillende computers proberen in te geraken, en bij geen enkele macheert het ( XP / VISTA / WINDOWS 7 )
er staat redelijk wat belangrijk materiaal op dat nog moet bekeken worden. telkens vraagt hij om te formatteren, en ook gedraagt de schijf zich vreemd ( lichtje knippert, hapert precies) terwijl dit bij verbinding met de mediatank allemaal perfect werkt.
enig idee hoe ik toch mijn bestanden er af kan halen of iets hier aan kan doen? vind het gewoon raar dat het via mijn mediatank allemaal wel nog goed macheert.
ik zit met een raar probleem.
mijn 2,5" externe harde schijf ( met stroom via usb) wilt niet meer openen via mijn computer. via de mediatank ( popcorn hour // werkt op linux) dan weer wel.
heb het al via verschillende computers proberen in te geraken, en bij geen enkele macheert het ( XP / VISTA / WINDOWS 7 )
er staat redelijk wat belangrijk materiaal op dat nog moet bekeken worden. telkens vraagt hij om te formatteren, en ook gedraagt de schijf zich vreemd ( lichtje knippert, hapert precies) terwijl dit bij verbinding met de mediatank allemaal perfect werkt.
enig idee hoe ik toch mijn bestanden er af kan halen of iets hier aan kan doen? vind het gewoon raar dat het via mijn mediatank allemaal wel nog goed macheert.