wouterrrrr
Legacy Member
Hallo
Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn laptopscherm.
Als ik m'n laptop opstart werkt het scherm goed, maar na enkele minuten begint het om de 4 seconden te schokken.
Het scherm springt enkele millimeter naar boven en keert dan terug. Telkens wanneer het schokt is er telkens een horizontale lijn over de volledige breedte te zien.
Zijn er nog mensen met dit probleem of mensen die weten hoe dit komt?
type: Sony Vaio CS31S
grtz
Wouter
Sinds gisteren heb ik een probleem met mijn laptopscherm.
Als ik m'n laptop opstart werkt het scherm goed, maar na enkele minuten begint het om de 4 seconden te schokken.
Het scherm springt enkele millimeter naar boven en keert dan terug. Telkens wanneer het schokt is er telkens een horizontale lijn over de volledige breedte te zien.
Zijn er nog mensen met dit probleem of mensen die weten hoe dit komt?
type: Sony Vaio CS31S
grtz
Wouter