Lobmans
Legacy Member
Hello,
Ik krijg om een of ander reden mijn digicorder niet geprogammeerd via m'n iPhone.
Ik gebruikte eerst de mobiele versie van Tv.be. Inloggen enz was geen probleem, maar bij het instellen van een opname kreeg ik telkens een foutmelding dat er een verbindingsprobleem was met de digicorder.
Sinds gisterenavond is er ook de Yelo-dienst en hoopte ik dat hiermee het probleem van de baan zou zijn, maar helaas. Ik kan me wel inloggen, de applicatie werkt, tot het moment waarop ik wil opnemen. Dan krijg ik wéér een foutmelding van dat de opname mislukt is wegens een communicatieprobleem met de digicorder. Ondanks deze foutmelding staat de opname even later soms wel vermeld bij "MIjn opnames" binnen de applicatie of op m.tv.be, maar niét op mijn digicorder zelf. De opnames werken dus niet. De geplande opnames die in mijn digicorder zelf staan, zijn overigens ook niet terug te vinden via de applicatie of mobiele website. Het lijkt er dus op dat de digicorder en de applicatie niet met elkaar communiceren.
Nochtans is mijn digicorder wel interactief (ik kan namelijk nieuwsuitzendingen opvragen én bij Mijn Telenet staat ook gewoon aangegeven dat de digicorder interactief is). Bovendien is in de applicatie op m'n iPhone ook de naam van m'n digicorder terug te vinden.
Heeft iemand dus een idee waaraan dit kan liggen?
Ik krijg om een of ander reden mijn digicorder niet geprogammeerd via m'n iPhone.
Ik gebruikte eerst de mobiele versie van Tv.be. Inloggen enz was geen probleem, maar bij het instellen van een opname kreeg ik telkens een foutmelding dat er een verbindingsprobleem was met de digicorder.
Sinds gisterenavond is er ook de Yelo-dienst en hoopte ik dat hiermee het probleem van de baan zou zijn, maar helaas. Ik kan me wel inloggen, de applicatie werkt, tot het moment waarop ik wil opnemen. Dan krijg ik wéér een foutmelding van dat de opname mislukt is wegens een communicatieprobleem met de digicorder. Ondanks deze foutmelding staat de opname even later soms wel vermeld bij "MIjn opnames" binnen de applicatie of op m.tv.be, maar niét op mijn digicorder zelf. De opnames werken dus niet. De geplande opnames die in mijn digicorder zelf staan, zijn overigens ook niet terug te vinden via de applicatie of mobiele website. Het lijkt er dus op dat de digicorder en de applicatie niet met elkaar communiceren.
Nochtans is mijn digicorder wel interactief (ik kan namelijk nieuwsuitzendingen opvragen én bij Mijn Telenet staat ook gewoon aangegeven dat de digicorder interactief is). Bovendien is in de applicatie op m'n iPhone ook de naam van m'n digicorder terug te vinden.
Heeft iemand dus een idee waaraan dit kan liggen?