Xtala
Legacy Member
Sinds een tijdje heb ik een probleem met de pc.
Als ik boot heb ik gewoon geen beeld, de pc start volledig op zoals het moet (start/login jingles spelen af) maar er is geen grafische output.
Oplossing is voorlopig om de GPU eens volledige te verwijderen en terug te steken, maar das uiteraard niet zo praktisch.
Ik vermoed dat er iets mankeer met ofwel:
- De stroomaansluiting van de GPU
- De PCI-e aansluiting van de GPU
- Het PCI-e slot van het mobo
Iemand advies om één van die 3 te kunnen testen?
Een 2de GPU heb ik helaas niet in huis.
Harddware:
- Mobo: M3N78 Pro
- GPU: eVGA 460GTX 1GB
- Voeding: Corsair HX520
De rest doet er op zich niet toe, maar is te vinden in mijn sig
Als ik boot heb ik gewoon geen beeld, de pc start volledig op zoals het moet (start/login jingles spelen af) maar er is geen grafische output.
Oplossing is voorlopig om de GPU eens volledige te verwijderen en terug te steken, maar das uiteraard niet zo praktisch.
Ik vermoed dat er iets mankeer met ofwel:
- De stroomaansluiting van de GPU
- De PCI-e aansluiting van de GPU
- Het PCI-e slot van het mobo
Iemand advies om één van die 3 te kunnen testen?
Een 2de GPU heb ik helaas niet in huis.
Harddware:
- Mobo: M3N78 Pro
- GPU: eVGA 460GTX 1GB
- Voeding: Corsair HX520
De rest doet er op zich niet toe, maar is te vinden in mijn sig