jedisparkle
Legacy Member
groot probleem
juist een nieuwe tv aangesloten
alles aangesloten zoals daarvoren, dwz digicorder via scart
en 1 antennekabel van digicorder naar tv.
maar er werkt niks :doh::doh:
melding "er is geen signaal op deze zender"
ik heb al een andere coax geprobeerd, alles steekt goed in..
moet ik iets veranderen aan de instellingen van de digicorder??
alles ok nu
juist een nieuwe tv aangesloten
alles aangesloten zoals daarvoren, dwz digicorder via scart
en 1 antennekabel van digicorder naar tv.
maar er werkt niks :doh::doh:
melding "er is geen signaal op deze zender"
ik heb al een andere coax geprobeerd, alles steekt goed in..
moet ik iets veranderen aan de instellingen van de digicorder??
alles ok nu