Bengie
Legacy Member
k heb een vraagske over mijne cpu....
ne AMD Barton 3000+, gekocht in juni 04 bij tones. (specs zie sig)
in de sticky staat da de cpu van week 40/'03 ,da de 2500+ trug gelocked zijn en nog ni te unlocken zijn.
Is da nog zo ?
In bios kan ik de MP veranderen van 9 - 14 , maar doet die dat dan ook effectief ?
standaard stond mp op 13 * 166 (2158 MHz) en staat ie volgens mij op 13.5 * 176 (2376MHz) en dat geeft ie ook aan in WinXP
is die nu unlocked ???????? en kan ik daar mee verder gaan ?
ty
b.
ne AMD Barton 3000+, gekocht in juni 04 bij tones. (specs zie sig)
in de sticky staat da de cpu van week 40/'03 ,da de 2500+ trug gelocked zijn en nog ni te unlocken zijn.
Is da nog zo ?
In bios kan ik de MP veranderen van 9 - 14 , maar doet die dat dan ook effectief ?
standaard stond mp op 13 * 166 (2158 MHz) en staat ie volgens mij op 13.5 * 176 (2376MHz) en dat geeft ie ook aan in WinXP
is die nu unlocked ???????? en kan ik daar mee verder gaan ?
ty
b.


