Lagniau
Legacy Member
hallo, ik had eens zin voor mn graka wat oc bij te brengen, ik heb rivatuner al bij mn X550, 7600GT, 9600GT gebruikt en nu wil ik hem voor 6850 gebruiken en dan komt dit .. ik geraak gewoon niet in dat kleine menu'tj voor core&mem instellinge.. ?
Rivatunerfout
Greetsz
echt niemand ?
heb geen 1 prog die werkt voor te overclocken buiten dat in control center ; die ati overdrive..
Rivatunerfout
Greetsz
echt niemand ?
heb geen 1 prog die werkt voor te overclocken buiten dat in control center ; die ati overdrive..


wil geen stukke 6850 hè .. xD