IMPARAT0R
Legacy Member
Ik heb vandaag wat lopen prutsen met mijn router. Ik zag dat iemand anders ook gebruik maakt van mijn router dus ik wilde diegene blokkeren. Nou ben ik zo dom geweest dat ik mezelf perongluk heb geblokkerd. Dus nu kan ik niet meer op internet. (ik ben nu op de verbinding van iemand anders). Nou wil ik graag weten hoe ik dat probleem kan verhelpen. Is er nou een manier om naar je routerinstellingen te gaan zonder internet of iets dergelijks om het probleem te kunnen verhelpen? Het is een noodgeval kunnen jullie me alsjeblieft snel helpen ??? Het is een TP-link wireless router !!