DerT
Legacy Member
Hallo 
Kheb hier een SATA van 160 gig in mijn pc zitten tesamen met een dvd writer die als master staat. Nu willek daar een Ata bijsmijtne als slave op die zelfste primary cable als men dvd writer. Als pc opstart herkent hij in BIOS de ATA schijf maar tijdens het laden van windows reboot men computer gewoon.
HIj geraakt niet in het bootscherm van windows zo ... alsek veilige modus kies reboot hij ook
iemand suggesties ?

Kheb hier een SATA van 160 gig in mijn pc zitten tesamen met een dvd writer die als master staat. Nu willek daar een Ata bijsmijtne als slave op die zelfste primary cable als men dvd writer. Als pc opstart herkent hij in BIOS de ATA schijf maar tijdens het laden van windows reboot men computer gewoon.
HIj geraakt niet in het bootscherm van windows zo ... alsek veilige modus kies reboot hij ook
iemand suggesties ?